قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان شد
 

فصل پايان يافته 2011-2010 رقابت‌‌هاي باشگاهي دسته اول فوتبال آلمان صاحب رکورد تازه‌اي در زمينه تماشاگر شد.


   به نقل از اشپورت‌بيلد، براساس آمار ثبت شده بيش از 42 هزار نفر تماشاگر در فصل اخير بوندس‌‌ليگا از هر پيکار انجام گرفته،‌ ديدن کردند.
کريستيان زايفرت، رئيس بخش تجاري اتحاديه فوتبال آلمان اظهار داشت: براي نهمين مرتبه در يک دهه گذشته رکورد تماشاگر در بوندس‌ليگا شکسته شد. مطابق آمار موجود رقم ميانگين تماشاگر براي هر بازي 42101 نفر بوده است. اين رقم نشان مي‌دهد بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان است.
وي افزود: همين آمار نشان مي‌دهد بطور متوسط 94 درصد گنجايش ورزشگاه‌‌هاي ما در فصل قبل مملو از تماشاگر بوده است.
در پايان فصل گذشته تيم فوتبال بورسيادورتموند به مقام نخست اين رقابت‌ها رسيد و از بيشترين تعداد تماشاگر در ديدارهاي خانگي برخوردار بود.

 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان شد , ] [ 13:59 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

هفتمين پيروزي پياپي ژرمن ها
 

دوره طلايي آلمان در رقابتهاي مرحله مقدماتي يورو2012 همچنان ادامه دارد. ژرمن ها در ديدار سه شنبه شبشان مقابل آذربايجان به پيروزي 1-3 دست يافتند.


   در نیمه اول مسعوت اوزیل و ماریو گومز برای ژرمنها گلزنی کردند تا هفتمین برد پیاپی آنها در مرحله گروهی به دست بیاید و بدین ترتیب آینده شاگردان برتی فوکتس به اما و اگر سپرده شد.

اولین گل این بازی در دقیقه 30 توسط مسعوت اوزیل از راه رسید و ماریو گومز در دقیقه 41 برای دومین بار ژرمنها را به گل رساند. سومین گل آلمان هم در دقیقه 92 توسط آندره شورله به ثمر رسید. مراد حسینوف در دقیقه 89 تنها گل تیم میزبان را به ثمر رساند.

بدین ترتیب آلمان به هفتمین پیروزی در هفت دیدار خود در گروه آ مرحله مقدماتی یورو2012 دست یافت و کسب سه امتیاز در دیدار آتی این تیم مقابل اتریش، صدرنشینی آلمان در این گروه را مسجل خواهد کرد. آذربایجان هم با کسب سه امتیاز از شش بازی، پائین تر از قزاقستان ،در قعر جدول  قرار دارد

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:هفتمين ,پيروزي ,پياپي ژرمن ها ,, ] [ 15:39 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

درآمد يوفا از يورو 2012 اعلام شد
 

يوفا انتظار دارد از برگزاري رقابت هاي جام ملت هاي اروپا در سال 2012 يک ميليارد و 880 ميليون دلار درآمد کسب کند.


  رقابت های جام ملت های اروپا در سال 2012 به میزبانی مشترک دو کشور اوکراین و لهستان برگزار خواهد شد و مقامات برگزارکننده این رقابت ها انتظار دارند نسبت به دوره قبلی این رقابت های که در سوئیس و اتریش برگزار شد درآمد بیشتری کسب کنند.

 بر پایه گزارش "پیپل دیلی"، مقامات یوفا در یورو 2008 یک میلیلرد و 860 میلیون دلار درآمد کسب کردند و پیش بینی کرده اند که در این دوره از رقابت ها یک میلیارد و 880 میلیون دلار درآمدزایی داشته باشند.

 یوفا انتظار دارد که 62 درصد از این میزان را از طریق حق پخش تلویزیونی به دست بیاورد و 22 درصد هم حاصل آگهی های بازرگانی خواهد بود. طبق پیش بینی مسئولان یوفا 16 درصد باقیمانده هم از طریق فروش بلیت و اسکان تیم ها و میهمان ها کسب خواهد شد.

 یوفا از رقابت های یورو 96 موفق به کسب 212 میلیون دلار شد و در یورو 2004 یک میلیارد و 230 میلیون دلار درآمد کسب کرد
 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:درآمد يوفا از يورو 2012 اعلام شد , ] [ 14:34 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ژاوي: مسي بهتر از پله و مارادونا است
 

مغز متفکر تيم فوتبال بارسلونا آبي - اناري‌ها را بهترين تيم فوتبال جهان در 20 سال گذشته و ليونل مسي را بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان مي داند.


 ژاوي هرناندس در گفت و گو با نشريه‌ي بيلد آلمان درباره‌ي اين موضوع گفت: در تاريخ فوتبال جهان تيم‌هاي رويايي زيادي وجود داشته‌اند که از جمله‌ي آنها مي توان به تيم ملي برزيل در زمان حضور پله، آژاکس در زمان کرايف، ميلان در زمان ساچي اشاره کرد. در بيست سال گذشته هم بارسلونا بهترين تيم جهان بوده است.

 ستاره‌ي بارسلونا و تيم ملي اسپانيا درباره ليونل مسي هم عنوان کرد: او بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان و برتر از پله،‌ مارادونا و کرايف است. ما بايد از او محافظت کنيم، چرا که بارسلونا بدون مسي اين چيزي که مي بينيم نخواهد بود.

 کاپيتان دوم تيم بارسلونا پپ گوارديولا را هم از تحسين و تمجيد خود بي بهره نگذاشت و عنوان کرد: او انسان بسيار زيرک و باهوشي است. پپ مربي بسيار بزرگي است و اميدوارم هميشه در بارسلونا بماند، اگر هم نمي خواهد نفر اول نيمکت باشد به عنوان مدير ورزشي يا رئيس باشگاه فعاليت داشته باشد.

 ژاوي در پايان درباره‌ي ناکامي در جام حذفي اسپانيا که تنها شکست بارسلونا در فصل جاري بود، هم اظهار کرد: رئال مادريد سرسخت ترين حريف ما بود. البته دليل اين سرسختي فوتبال بازي کردن آنها نبود، بلکه اين موضوع به اين مساله برمي گشت که آنها به دنبال خراب کردن بازي بودند. سبک بازي منچستريونايتد را هزار بار بيشتر از رئال مادريد دوست دارم. به نظر من ديدني خواهد بود اگر رئال مادريد بخواهد مقابل ما فوتبال بازي کند.


[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:ژاوي: مسي بهتر از پله و مارادونا است , ] [ 14:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

آبراموويچ، اسنايدر را از چنگ منچستريونايتد خارج كن
 

سرمربي هلندي تيم ملي ترکيه گفت: چلسي بايد اسنايدر را بخرد و او را از چنگ منچستريونايتد خارج کند.


 گاس هيدينک که از چندي قبل جدي‌ترين گزينه براي هدايت تيم شهر لندن به جاي کارلو آنچلوتي عزل‌شده است، باور دارد لندني‌ها براي فصل بعد بايد بازيکنان قدرتمندي را استخدام کند. ستارگاني تازه‌وارد که حتي انتقال چنين مربي را از شرق اروپا به جزيره بريتانيا سرعت ببخشد.

 در همين ارتباط هيدينک در اظهارنظري بيان کرده رومن آبراموويچ، مالک ثروتمند و روسي چلسي،‌ هرچه سريع‌تر بايد وارد عمل شده و ستاره خط مياني هلند و اينترميلان يعني وسلي اسنايدر را که بسيار احتمال داده مي‌شود به منچستريونايتد بپيوندد مال خود کند.

 در شرايط کنوني هافبک بازيگردان 27 ساله اينتر از طريق مدير برنامه‌‌اش اطلاع داده براي حضور در انگليس و بازي براي منچستري‌ها دستمزد هفتگي بالغ بر 200 هزار پوند مي‌خواهد.

 دراين حال هيدينک اعتقاد دارد پرداخت چنين رقمي در توان اقتصادي چلسي است و با جلب توجه هافبک جنگنده سرزمين لاله‌هاي نارنجي، قدرت خط مياني تيم شهر لندن، بسيار قدرتمند خواهد شد.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:آبراموويچ, اسنايدر را از چنگ منچستريونايتد خارج كن , ] [ 14:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دشان در مارسي مي‌ماند
 

سرمربي تيم فوتبال المپيک مارسي به شايعات رواج‌يافته در مورد ترک جنوب فرانسه خاتمه داد و بر ادامه حضور تاکيد کرد.


ديديه دشان که از او به عنوان يکي از گزينه‌هاي هدايت چلسي نام‌برده مي‌شد، روز گذشته اعلام کرد که در مارسي خواهد ماند تا يک سال باقي‌مانده قراردادش را به سرانجام برساند.

 اين مربي همچنين گزينه مربي‌گري تيم آ.اس.رم ايتاليا نيز بود. در پي انتشار اين خبر جان کلود داسيه رئيس مارسي اظهار کرد: از يک ماه قبل مي‌دانستم ديديه در مارسي خواهد ماند و به قراردادش احترام خواهد گذاشت.
 او ادامه داد: حال با چنين آسودگي خاطري به کمک او آماده برنامه‌ريزي براي فصل آينده خواهيم شد.
 اين مربي 42 ساله از سال 2009 زمام امور تيمش را برعهده گرفت. وي در اولين فصل حضورش نزد بندرنشينان مقام قهرماني ليگ را کسب کرد، ولي در فصل اخير صاحب جام اتحاديه کشورش شد.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:دشان در مارسي مي‌ماند , ] [ 14:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

10 نامزد معرفي شدند
 

10 نامزد سال 2011 براي دريافت جايزه بازيکني که حضور طولاني و موفق در تيمشان داشتند معرفي شدند.


  به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، ايکر کاسياس از رئال مادريد، رائول از شالکه، پويول و چابي از بارسلونا بازيکنان اسپانيايي حاضر در اين ليست هستند.

اين جايزه به بازيکني اعطا مي‌گردد که دوران بازي طولاني و موفقي را پشت سر گذاشته‌‌ است.

ساير بازيکنان حاضر در اين سياهه عبارتند از: ديويد بکام (لس آنجلس گلکسي)، جي‌جي بوفون (يوونتوس )، ديديه دروگبا (چلسي)، رايان گيگز (منچستر يونايتد)، خاوير زانتي‌(اينترميلان)، ساموئل اتوئو (اينترميلان)

اين 10 نامزد بر اساس راي گيري از 58 ورزشي نويس سراسر دنيا انتخاب شده‌اند. راي گيري براي انتخاب بهترين بازيکن بين تاريخ 7 تا 10 نوامبر انجام خواهد شد و بازيکن برنده در همان روز معرفي خواهد شد.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:10 نامزد معرفي شدند , ] [ 14:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيروزي پرگل فرانسه در خانه اوكراين
 

قهرمان رقابت‌هاي فوتبال جام جهاني 1998 در ديداري دوستانه مقابل اوکراين پيروز شد.


   شب گذشته خروس‌هاي آبي که هدايت و رهبري آن بر عهده لوران بلان است، موفق شدند در ورزشگاه شهر کيف، ميزباني همچون اوکراين، که خود را براي برپايي مشترک مسابقات جام ملت‌هاي 2012 آماده مي‌کند، 4 بر يک شکست دهند.
در اين بازي هر پنج گل در نيمه دوم به ثمر رسيد، پس از پشت سر گذاشتن نيمه نخست که گلي از خط دروازه‌ها نگذشت، آناتولي تيموچوک، بازيکن عضو تيم بايرن‌مونيخ، ميزبان را در دقيقه 53 پيش انداخت.
ولي پنج دقيقه بعد گاميرو توانست گل تساوي را به ثمر برساند.
پس از آن فرانسه در دقايق پاياني دروازه‌ اوکراين را که از هم‌پاشيده نشان مي‌داد، سه بار توسط مارتن 87 و 90 و کابول 89 باز کرد تا پيروزي قاطعانه‌اي را براي خود رقم بزند.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:پيروزي پرگل فرانسه در خانه اوكراين , ] [ 14:9 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرس: مورينيو بهترين در جهان است
 

فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد بار ديگر وفاداريش را به خوزه مورينيو نشان داد و اين مربي پرتغالي را بهترين مربي دنيا ناميد.


رئال مادريد در نخستين فصل حضور مورينيو پس از بارسلونا در رده دوم لاليگا جاي گرفت و در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا هم از رقيب ديرينه شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 با اين حال مادريدي ها با غلبه بر تيم '' پپ گوارديولا'' پس از هيجده سال جام کوپا دل ري را به خانه بردند و اکنون پرز مي گويد اين تيم در مسير درستي قرار گرفته و در آينده جام هاي زيادي را تصاحب خواهد کرد.
 او خطاب به هواداران رئال مادريد و در زمين تمرين اين تيم گفت: ما يک تيم تماشايي، جوان و بهترين مربي دنيا را داريم. امسال کارهاي زيربنايي را براي غلبه بر چالش هاي آينده رئال مادريد انجام داده ايم. يک جام بدست آورديم و معتقديم کسب اين جام آغاز يک دوران طلايي براي ما خواهد بود.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:پرس: مورينيو بهترين در جهان است , ] [ 14:7 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دستبند 100 ميليون پوندي منچسترسيتي براي ته وز
 

منچسترسيتي به دستان 'کارلوس ته وز' مهاجم آرژانتيني خود دستبند طلايي بست و براي او 100 ميليون پوند قيمت تعيين کرد.


 ته ور آرزو دارد به رئال مادريد، بارسلونا يا يکي از غول هاي ميلان بپيوندند تا بار ديگر در کنار خانواده اش زندگي کند.
 با اين حال منچسترسيتي تمايلي به فروش اين مهاجم خود ندارد.تعيين 100 ميليون پوند براي فروش ته وز به معناي آن است که اين انتقال يا صورت نخواهد گرفت يا به سختي امکان پذير خواهد بود.
 قيمتي که آبي پوشان براي اين مهاجم در سطح کلاس جهاني تعيين کرده اند، رکورد خريد ''فرناندو تورس''‌ توسط چلسي را خواهد شکست.
 ته وز 27 ساله به مراتب ارزشمند تر از تورس است و در 66 بازي براي منچسترسيتي 43 گل به ثمر رسانده است.
 منچسترسيتي دو سال پيش ته وز را به مبلغ 64 ميليون پوند خريد و اکنون نمي خواهد او را ارزانتر بفروشد.
 اين باشگاه در حال حاضر خود را در موقعيت برتر مي بيند چرا که هنوز سه سال به پايان قرارداد آن باقي مانده است .

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:دستبند, 100, ميليون,پوندي ,منچسترسيتي براي ته وز ,, ] [ 14:6 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content